تبریک

لحظه ای از زندگی

تبریک

...پیشاپیش روز ملی "جوراب" که در ایران روز " مرد"نامگذاری شده است

 

را تبریک می گوییم...



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت17:36---16 خرداد 1391
آبجی بابا بی خیال دیگه ضایع نکن ما را...جوراب چیه؟نا سلامتی مردیم ها...ما روز زن اینطوری میکنیم؟

Setare
ساعت0:17---13 خرداد 1391
سلام دوست خوب
من در انجمنی فعالیت میکنم که تازگی به مدیر تبدیل شدم اگه دوست داری تو هم فعایت کنی و مدیر بشی سری بزن و عضو شو
اگه کاری داشتی خبرم کن
من با اسم
setare201298 اونجا عضوم
اینم آدرس انجمن وب
www.MD1.rzb.ir/forum
اینم صفحه اصلی وب
www.MD1.rzb.ir
منتظر حضور گرمت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ساعت 1:11 توسط سارا |